lördag 16 februari 2008

Lampan Barometer från Ikea.

Hej, Det här blir ett snabbinlägg utan bilder (de kommer senare)
Jag var nämligen på en Ikeatur med min mamma för hon skulle shoppa grejer till sitt nyrenoverade tv-rum. Den sista tiden har jag handlat en del så jag har i samrådan med min man gett mig shoppingförbud:) Det är ju då allting bara finns där och står och skriker i hyllorna. (läste nåt liknande hos Signes Vind)
Nu fanns iallafall 4 st Barometer lampor där på Ikea i Örebro. Den stora varianten som står på golvet. Jag fick panik när jag och en annan tjej stod där och tittade på lampan. Den här kommer alla vilja ha och så är den slut när jag åker hit för att köpa den. Så med gott stöd av min mamma, så köpte jag min Barometer. Tack mamma!!! Jag ska skruva ihop den ikväll och ta fina kort!!

När man väl börjar shoppa är det svårt att sluta så jag kom ut med två vita tavellister, lampan, ett Bonsaiträd, en förpackning porlin Syntes i vitt och en vit lampskärm. Det var sådana saker som jag inte kunde leva utan;) Nu är jag sååååååå mycket gladare denna lördagskväll.

2 kommentarer:

Signes Vind sa...

Precis så är det - lite shopping så känner man sig gladare och livet leker igen!
I morgon blir det resa till IKEA - ska ut med en kompis och hoppas o ber att det finns någon Barometer även till mig (ska helst ha två !).
Trevlig schlagerkväll!!
/ Lotta

Sallys hus sa...

Hallå där!!
Va kul med en bloggare från Örebro!!!
Hittade dig via Signes vind..
Jag gapskrattar åt shoppingbegäret.......det måste vara en sjukdom som härjar.....ha ha......vilken fin blogg du har....jag kommer snart tillbaka!
Kram Katarina