lördag 10 april 2010

Köksbilder

Hej mina vänner!
Opppps! nu gör jag ett litet inlägg igen. Jag hoppas att det kommer att bli allt oftare från och med nu. Ibland räcker inte tiden till och inspirationen saknas. Men nu när man kan känna vår i luften får man genast lite ny energi. Känner ni det med?
Under hösten renoverade vi vårt kök, puh! Men så här i efterhand är det så skönt att det är gjort och vi kan bara njuta av det!
De här bilderna och kanske några fler kommer ni att se i Allt i Hemmet nu i maj. Då kan ni också läsa hur vi tänkte och gick tillväga med renoveringen.
Lite senare kommer jag att visa er lite fler bilder.....











2 kommentarer:

Alexandra sa...

Hej! Vad roligt att du kommit igång med bloggandet igen, jag hejar på dig! Vilka härliga bilder du lagt in..
Kram på dig.

Jessika sa...

Åh, vilket fint kök ni har! Vet du när tidningen kommer ut? Vi skall precis börja med planeringen för utbyggnad och renovering av vårt kök, puha vad många beslut som ska tas...