söndag 25 april 2010

Målat om pianot!

När barnen var hemma och hostade passade jag på att måla om vårt piano. Det är något jag tänkt på länge, men jag trodde att det var ett stort projekt! Så visade det sig vara väldigt lätt och snabbt gjort. (vad glad man blir då:)) Längst ner i inlägget såg ni hur det såg ut innan.






Så här såg pianot ut innan min vita pensel hade tagit över helt. Pianot har alltid stört mig för det var så fult. Men så fort min man sitter där och spelar med våra barn så överväger det!

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Vad du är händig syster!! Nu finns det väl snart inga spår av några hemska träslag i ditt hem :). Jessika blev jätteglad för kudden!
Kram på dig min bästa!

Vem är jag som väntar? sa...

Det blev ju jättefint. Så kul att ha ett fint piano, det skulle uppskattas av Oliver men på våra 77 m2 är det svårt att rymma :) Såg ett par vita pinnstolar i bakgrunden också...blev ännu mer avundsjuk :)

Sköt om dig min vän

Kramar Åsa