måndag 19 maj 2008

Till min lille kille?!

Å jag har hittat så fina saker på nätet som jag skulle vilja att vår lillkille hade. Det känns som han får ärva så mycket. Och ska man nu inte ha mer än två barn så får det väl kosta;) Dessutom är den äldre en tjej.....så några rosa blommiga romantiska kuddar och överkast blir det inte tal om i hans rum!

De här sakerna kommer alla från Green gate. De har mest haft just småblommigt och gulligt och så nu kommer detta! som på beställning. Det känns så klassiskt, marint och sportigt. Kuddarna kostar mellan 265 och 365 kr och överkastet ca 1300 kr för en enkelsäng. Allt hade de hos
Elsas hem, för övrigt en väldigt mysig nätbutik. (jag har ingen provison eller samarbete, hihi)












8 kommentarer:

Jenny sa...

Ja, jag gick loss på Ugglebo!!Hon har ju inte mycket inredning, men allt är ju såå fint!!

Anonym sa...

Jättefina kuddar och mysigt överkast!Klart att det får kosta till lillkillen! Jag håller på dig, det vet du! Kram A

Signes Vind sa...

Ser ut att va riktigt fina killsaker - klart han ska ha lite eget o inte bara ärva. kram Lotta

Liten Bod sa...

Hej,
Såg att du ville veta mer om Nordanby Gård. Kul med ny bekantskap! Butiken heter Design & Country House och har en länk på min sida. Hoppas det inte är foersent (min sons dator har ingen oe-knapp...). Ska titta mer på din blogg nu! Kram, Tina

Ekebo sa...

Fina saker till killrummet! Tyvärr tror jag inte din besöksräknare fungerar..... för jag har varit inne ett par gånger och det registreras inte... i alla fall inte hos mig :)
Vet ej om jag kan hjälpa dig men hör av dig så kanske vi kan få ordning på det kram malin!

Ekebo sa...

Hej nu verkar din räknare fungera. Kul, att få se hur många besökare man har på sin sida. Ha det gott! kram malin

Ekebo sa...

Just det ... vet inte riktigt hur du ska få bort det jag har inte mina inloggs uppgifter med, men i min "antal besökare" har jag startkoden, eller om du klistrar in denna kod i en av de övriga hur blir det då? Hoppas du förstår vad jag menar...kram

Anonym sa...

Me like! Måste nog börja sy lite!!!! Kram Carin