tisdag 6 maj 2008

Har pysslat i trädgården

Hej mina vänner!
Eftersom det har varit så fantastiskt fint väder flera dagar här i Örebro har jag varit dålig på att blogga. Det gäller att ta tillvara på de här dagarna och riktigt njuta av sol och grillkvällar.
Men i helgen åkte jag iaf till Plantagen och köpte med mig en massa olika blommor hem. När man är ute mycket i trädgården blir man sugen på att "inreda" även den, haha.
Jag kan inget om blommor och är inte duktig på att ta hand om dem heller. Men jag gillar att titta på dem.
I min vagn hamnade rosa och vita pelargoner, så klart! snöflinga (en tålig söt vit blomma) Apple blossom (söt rosa) och så murgröna och en Margerit. Dom hamnade i lite olika zinkbaljor och hinkar och ger mig lite glädje!
Min dotter tyckte också att det var kul att plantera........men ha tålamod mina vänner;)

Ha en bra dag. Nu ska jag njuta av min födelsedag, som faktiskt är idag.













































7 kommentarer:

Nettan sa...

Härliga blommor & vackra bilder !
Stort Grattis på din födelsedag =0)
Kram Nettan

Jenny sa...

Grattis på födelsedagen Annica!! Härligt med en massa sommarblommor, äntligen dags för det! Kram Jenny

Livet och träning sa...

Grattis på födelsedagen hoppas att du har haft det bra.
Så fina blommor du inhandlat.
Kram y.

Anonym sa...

Vilka fina bilder, vad duktig du är på att ta kort!!! Grattis ännu en gång, träffade David... han sa att du var uppe och bytte din tunika... hahahaha! Jag såg att du hade ringt när jag kom hem, men nu vågar jag inte ringa upp. Ni somnar ju vid 8 snåret därborta...=) KRAM Anna

Chatarina sa...

Då får jag säga GRATTIS i efterskott. Hoppas dagen var bra.

Vad mycket fina blommor du köpt.
Ha det gott
Chatarina

Anonym sa...

Va fint det blev!!!Ingen hylla? Otroligt söt liten zinkkanna!!!!!
Kram Carin

Jes/Vita villa vila sa...

Å vad jag är glad som snubblade in på denna härliga blogg!!! Vilket underbart hus med fina detaljer! Kommer gärna åter!

Jes