torsdag 8 maj 2008

Mina fina födelsedagspresenter



Jag fick så många fina och uppskattade presenter när jag fyllde år. Några av dem ser ni på bild. Men jag fick också Leilas nya bakbok (som jag tipsat om här tidigare) den är helt underbar. Sen kom mina syskon med en biljett till Lundell. Han ska spela på Conventum här i Örebro den 30 oktober. Kul att ha något att se fram emot när vintereländet gör sig påmind. Jag är alltså en lite smyg gubbrockare.....eller smyg vet jag inte, för alla som känner mig vet att jag är ett Uffe fan.
Min man kom hem med en Odd Molly blus till mig. Det är så kul att få något lite dyrare än H&M (inget ont om den kedjan för det för jag är storkund där) man känner sig dumt nog lite finare när det kostar pengar!! Det är också en så gullig tanke av honom. Sen var det så söta knappar som det står Love you på.
Som ni ser fick jag underbara blommor. Tyvärr har jag redan tagit död på en bukett med röda och vita rosor, hmmmm.
Och för dom som tycker att det är tråkigt och fantasilöst att ge bort pengar........tänk om, det uppskattas mycket!













4 kommentarer:

Nettan sa...

Vilka härliga födelsedagspresenter du fick & en Odd Molly blus vore ju inga fel, vad snäll man du har =0)...
Ha det gott i värmen..
Kram Nettan

Signes Vind sa...

GRATTIS i efterskott!!! har varit bortrest så jag har missat dagen men bättre sent än aldrig.
Kul med Odd Molly blus - vill gärna se hela (känner inte igen den riktigt) - har själv en blå o vit ;-))
Det blir inte så mycket bloggande när man kan njuta av allt det vackra i naturen - men man kan njuta o fota o vips så blir det ett inlägg.
kram o ha det så bra / Lotta

Sallys hus sa...

HALLÅ DÄR!
Grattis i efterskott...
Vilka fina presenter du fått!
Jisses...

vist är det härligt att pyssla i trädgården...
Vi har ju legat sjuka över en vecka....jisses va det hann hända mycket ute då....

Både kjolen och blusen finns kvar än så länge...så det är bara för lilla mamsen att komma å prova...;)
Ha en härlig helg!
Kram Katarina

Livet och träning sa...

Vilka fina presenter..
Odd Molly mmm mycket fina kläder.
vilka fina knappar också.
Kram y.